Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Verzenden & retourneren

Retourneren van aankopen

Bent u niet tevreden over uw online aankoop?
Dan kunt u het product binnen de bedenktijd retourneren.

Is het product kapot of incompleet?
Neem dan eerst contact op met de winkel voordat u de aankoop retourneert.

Let op! Retourkosten zijn altijd voor uw eigen rekening.

Wat kunt u doen als u de aankoop binnen de bedenktijd wilt annuleren?

Voor welke aankopen heeft u geen bedenktijd?

U kunt niet alles wat u online koopt, retourneren. Voor sommige producten geldt geen bedenktijd:

Wat mag u met het product doen tijdens de bedenktijd?

Wat kunt u doen als u een ondeugdelijk product heeft ontvangen?

Ook als u online iets bestelt, heeft u recht op een goed product.
Een product is ondeugdelijk als het bijvoorbeeld niet compleet, beschadigd of kapot is.

Ook als u er niet mee kunt doen wat beloofd is, is het product niet goed.
U heeft dan recht op een gratis reparatie of een nieuw product.

Als u een ondeugdelijk product heeft ontvangen, neem dan eerst contact met ons op.

Kunt u een ondeugdelijk product retourneren?

Bij een ondeugdelijk product moet u eerst contact met ons opnemen, niet meteen retourneren.

Wij nemen producten alleen retour indien er productiefouten aanwezig zijn en of het product niet deugelijk is. De klant is zelf verantwoordelijk voor het kiezen van een vloerkleed dat zij mooi vinden; deze kunnen niet worden geretourneerd als de klant deze toch niet mooi vindt.

Klanten genieten van een wettelijke 14 dagen bedenktijd. Dit geldt alleen indien het product niet is gebruikt en indien het product in originele staat kan worden teruggezonden.

Wanneer u of uw klant op eigen initiatief besluit een Product te laten vermaken of repareren, vervalt de garantie op het betreffende Product.

Wat is de levertijd?

Onze levertijden variëren afhankelijk van de beschikbaarheid van het product. Hieronder vindt u een gedetailleerd overzicht:

1. Producten op voorraad:

- Levertijd: Binnen ongeveer 10 werkdagen.
- U kunt erop rekenen dat uw bestelling snel bij u wordt afgeleverd als het product direct beschikbaar is.

2. Producten niet op voorraad:

- Levertijd: Normaal gesproken 5-8 weken.
- Bij producten die niet direct op voorraad zijn, duurt de levering iets langer. Deze tijd is nodig om het product bij de fabriek te bestellen en te laten leveren.

3. Mogelijke vertragingen:

- Langere levertijd: In sommige gevallen kan de levertijd langer zijn dan 5-8 weken.
- Dit is afhankelijk van de levertijd vanuit de fabriek en andere logistieke factoren die buiten onze controle liggen.


We doen ons uiterste best om u zo snel mogelijk van dienst te zijn en houden u op de hoogte van de status van uw bestelling. Mocht u vragen hebben over de levertijd van een specifiek product, neem dan gerust contact met ons op.


Bezorgkosten

Wij bezorgen in Nederland en België.

De bezorgkosten binnen Nederland zijn: 60 euro.

De bezorgkosten naar België zijn: 90 euro.

Wij versturen alles via Verhoek Europe.

Zodra het pakket onderweg is krijgt u een Track & Trace code.
Er kan soms vertraging zitten voordat deze verwerkt is op de website van Verhoek Europe.

Formulieren

Klik hier voor het downloaden van het retour formulier.

Let op! stuur dit formulier mee voor een juiste afhandeling van uw retour.
Zonder de juiste gegeven kunnen wij niet achterhalen van wie de retour afkomt.
Daardoor zullen wij het bedrag dan dus ook niet kunnen crediteren.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »